Inte klart de heller

Om ni undrar varför det blev ett litet uppehåll här på bloggen så tänker jag inte säga det.

Jodå, tänker jag visst de göra. Ni kommer inte tro mig, men det är så jäkligt att jag blev kidnappad av ett gäng svampar som flög fort som satan förbi mig på några flygande grejer. Jag vet inte vad det var riktigt, men tror de va gurkor. Dom va iallafall runda och fyrkantiga med en raktangulär form i röd färg som hade blivit svart...
helt klart riktigt läskigt med andra ord. Men tror jag lyckats skaka av mig dom nu. Så nu kommer jag börja skriva dagligen igen
btw, jag är inte en tiger, och inte heller ett lejon. Jag är människa precis som alla andra människor... Ville bara få det sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V I P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0