Välkommen till hit

Dåååålig fränt med en blogg. Jag som alltid velat haft en blogg, och nu äntligen har jag gjort en. Som ni ska ha längtat efter att jag ska börja blogga. Men nu har ni fått exakt som ni vill så klaga inte nu.

Ja vad ska jag mer säga då, eller skriva menar jag. Läs det finstilta, märk inte ord... Finns väll inte så mycket att skriva just nu mer än att jag kommer berätta en hel del saker för er. Som ni kanske redan räkna ut genom bloggens namn så är det nog inte så vettiga saker jag kommer berätta för er. Men vad fan gör det. Den som har sjukt dålig humor kommer nog tycka om denna blogg iallafall.

Förövrigt så kom jag på en grymt bra historia bara såhär. Vill ni läsa den? Ni som inte vill behöver inte, är heeelt frivilligt.
Nu kommer den iallafall:
Vad är det för likhet på en banan???
Svar: Färgen går såhär.
Fan å, den funkade inge bra. Man ska liksom visa med fingret hur färgen går. Man ska dra fingret i en liten böj, så som en banan ser ut typ.
Fan det sket sig redan första inlägget. Redan gjort bort mig TOTALT. Misslyckas med världens enklaste skämt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V I P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0