Unika besökare = 0,0

Snacka om otroligt. Har inte fått en enda läsare på min blogg, och ändå har jag haft den i 5 hela timmar. Sjukt dåligt av er att inte spana in min blogg måste jag säga. Ni kan ju inte veta att den är dålig om ni inte ens har varit in och kollat på den.
Förresten varför skriver jag ens det här. Om det inte är någon som ens har läst min blogg så lär det ju inte vara någon som läser det här heller. Vart är alla med Sjukt dåligt humor??? Visa er för mig Så kanske jag visar mig för er en dag.

Försöker klura ut ur man fixar till bloggen så det blir lite fräscht att kika in den. Det ska nog bli bra till slut. Men låt mig fortsätta med det så kanske det blir lyckat till sist. Då kanske jag till och med får någon som läser bloggen också. Vore ju kanske lite skoj.

Vet ni förresten vad man kallar fårens ungar???
Åhh den är ju så lätt, kom igen nu. 
Bäääbisar så klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
V I P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0