Kalla mig lampan

Oj nu blev det mörkt som i natta. Tänk om jag kunde tända en lampa som lös upp hela Sverige. Då skulle jag bli värsta ljushuvudet juh. Då skulle folk gå runt och peka på mig och säga, där går han som fick hela Sverige att lysa. Erkänn att det skulle vara lite fränt.
Inte de att jag lyser upp hela Sverige, men att folk skulle gå runt och peka på mig. Det är det som är det fräna. Då skulle jag helt ärligt döpa om mig till lampan. Om inte ni har något bättre förslag på nått namn förstås.

Har jag fel om jag säger att vintern är mer vit än grön. Och sommaren är mindre vit än grön? Ska förresten berätta en sak för er nu. Har aldrig sagt det till någon så håll i er nu... En gång trodde jag faktiskt att jag hade fel, men det var fel. Så jag hade ju faktiskt rätt, men jag fick ju fel.


Kommentarer
Postat av: Förslag

Ljushuvud kanske?

2010-03-04 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
V I P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0