Jesus ljög

Shiiit, måste sluta med det här lådbils projektet jag precis startade. Fick precis reda på att Jesus är död. Jo det är sant, lovar. Men, hur gick det till. Vissa säger att han blev korsfäst, men hallå sånt gör man inte nu för tiden. Måste fråga en sak förresten, hur blir det med julafton och påsk nu då Jesus är död? Allt kommer ju bli förstört. Fy bubblan vilken besvikelse det blev nu.
Och inte nog med att han är död. Fick även veta att han inte alls kunde gå på vattnet... Han visste tydligen bara vart stenarna låg. Fatta han har lurat oss hela tiden. Dåligt besviken jag blev på han nu. Han kan ju glömma att jag ska komma på hans uppståndelse nu iallafall. Han har gjort bort sig totalt i mina ögon nu. Usch.
Trodde ju verkligen han kunde gå på vatten. Som jag har tränat och tränat för att kunna gå på vatten, men bara misslyckats hela tiden. Sen visar det sig att Jesus gick på stenarna. Riktigt Besviken just nu.

Får se om jag orkar med att skriva mer idag efter denna tragedin. Måste förlåta Jesus först, för att han ljög. Sen kan jag skriva mer. Ska nog kunna gå rätt fort ändå.

 


Kommentarer
Postat av: matilda

=)

2010-03-04 @ 14:58:44
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
V I P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0