två nya snart

Jag funderar på att göra två nya kategorier snart, vad tror ni om det?
Ni får inte veta dom ännu, det tänker bli en överraskning senare.

Btw så är ena kategorin typ "dagens fråga" och den andra "dagens låt". Men inte riktgit som alla andras. Kommer antagligen va en aning annorulnda. Tillexempel så kommer jag ALLTID skriva ett minne jag har till låten i "dagens låt". Så vad tror ni?

Om ni undrar varför jag skrev vilka kategorierna var, fast jag skrev att jag inte skulle berätta dom ännu, så är svaret enkelt. Jag glömde totalt bort att jag inte skulle skriva dom i det här inlägget... Men gjort är gjort.


Kommentarer
Postat av: hejannw

hah ja ;D

ska du se talang idag?

2010-04-02 @ 18:01:55
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- du din bloggadress blev inte helt rätt;)

just nu gör jag inget speciellt, men ska snart börja fixa mig lite smått,själv?:)

2010-04-02 @ 18:09:11
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
V I P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0