Gästbloggare

Har ju sett att det finns en del som kör med "gästbloggare" på sina bloggar. Så idag har jag faktiskt fixat en gästbloggare jag med. Min gäst bloggare är......... (Här är det meningen att det ska bli lite spänning)......... (Spänningen fortsätter)..... (nu kommer gästbloggaren här ner)

Heeeeeeeeeeeej!
Det är jag själv som är och gästbloggar hos mig själv. Guuud vad glad jag blev att jag fick den stora äran att gästblogga hos mig själv.
Ja vad ska man skriva om nu då, vad skriver en gästbloggare om???
Jag orkar inte vara gästbloggare längre, jag var inge duktig på det.

Tack för mig :D




Btw, det är INTE en bild på mig. Ville bara visa hur duktig jag är på att fixa håret på folk.









Kommentarer
Postat av: f

hahah det är sant :p

2010-04-15 @ 21:17:17
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- hahah japp :D

2010-04-15 @ 21:21:05
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
V I P ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0